رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی فیلم اکران‌نشده رضا داودنژاد به سینما می‌آید صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

مراسم تشییع باشکوه پیکر شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» در سبزوار+ فیلم

  • کد خبر: ۱۶۱۷۱۳
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
  • ۱
مراسم تشییع باشکوه پیکر شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» در سبزوار+ فیلم
مردم شهید پرور دیار سربداران صبح امروز با حضور در مسجد جامع سبزوار با پیکر شهید غیرت وداع کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم تشییع پیکر شهید حمیدرضا الداغی از صبح امروز با حضور مردم سبزوار آغاز و مردم با شعار سلام شهید غیرت از پیکر او استقبال کردند.

شهید حمیدرضا الداغی برای ناموس وزنان شهرش از جان خودگذشت؛ ما همه حرفمان یکی است غیرت برای همه مردم ایران و ایرانی وجود دارد حتی اگر اعتقاداتمان متفاوت باشد، اما بحث ناموس که به میان می‌آید غیرت رنگ دیگری پیدا می‌کند و شهید الداغی آن را چه زیبا به رخ همگان کشید.

شعار حیدر حیدر، شهید مظلوم، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخارماست، یا زینب مدد شهیدآوردند، سوی شهر ما شهید آوردند از جمله شعار‌هایی بود که مردم در مراسم تشییع سردادند.

مراسم تشییع امروز از مسجد جامع شهر سبزوار به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار شد و امام جمعه شهرستان سبزوار حجت الاسلام غلامرضا مقیسه نماز بر پیکر این شهید والامقام قرائت کرد.

آری مردم متدین و شهید پرور سبزوار با حضور پرشور در آیین تشییع شهید غیرت دیار سربداران حمیدرضا الداغی بار دیگر نشان دادند که با پاسداشت ارزش‌های انسانی و اسلامی حامی عفت و حیا در جامعه هستند و هرگونه هنجار شکنی در این زمینه را محکوم می‌کنند.

در این آیین تشییع پرشکوه که با حضور مسئولان و قشر‌های مردم از خیابان بیهق سبزوار برگزار شدخیل عظیمی از دوستداران و ارادتمندان این شهید که دلباخته حرکت غیرتمندانه و ارزشی وی شده اند، از شهر‌های مختلف خراسان رضوی وروستا‌های اطراف سبزوار و حتی دیگر استان‌های دیگر برای تشییع پیکر وی در سبزوار حضور یافتند.

تشییع کنندگان با حمل پلاکارد‌هایی با مضمون حمایت از حجاب و عفاف در جامعه، انزجار خود را از مهاجمان به نوامیس مردم را اعلام کردند و با شعار‌های لبیک یا حسین (ع)، هیهات من الذله، و حامی ولایت هستیم.

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، معاون امنیتی و مدیرکل سیاسی استانداری خراسان رضوی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در مراسم تشییع شهید غیرت نیز حضور داشتند.

حجت‌الاسلام حجت گنابادی نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت زیارت استاندار خراسان رضوی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طبیعی است که کسی نتواند در مقابل احساس مسئولیت نسبت به ناموس مردم کوتاهی و بی توجهی کند و این شهید عزیز تابلو روشنی از سیمای مردم ایران بود که عزت، شرف و غیرت را در مقابل افرادی که بی غیرتی، بی شرفی و بی عزتی را می‌خواهند رواج دهند، به نمایش گذاشت.

وی با بیان این مطلب که شهیدحمیدرضا الداغی، نه تنها شهید غیرت و مردانگی بلکه شهید ارزش‌ها است گفت: مردم مشهد امروز آمدند تا از ناموس داری و غیرتمندی این جوان عزیز عقب نمانند و بر این خط باطلی که رسانه‌های دشمن به آن دامن می‌زنند، خط بطلان بکشند.

 روز گذشته مراسم تشییع پیکرپاک شهید غیرت و مدافع حیاء و عفت با حضور باشکوه مردم ولایتمدار و شهید پرور مشهد مقدس و جمعی از مسئولان استانی از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد و مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید عزیز نیز شب گذشته نیز در محل شهادت وی و همچنین در دانشگاه حکیم سبزواری، برگزار شد. 

شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب، هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده و قصد داشتند یکی از آن‌ها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخواست که در درگیری با اراذل شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به شهادت رسیدو پیکر وی امروز در گلزار شهدای سبزوار آرام گرفت.

تعداد بازدید : 605

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
0
0
خودش به سعادتش
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->